Udało mi się zrealizować jeden rachunek. (…) Po prostu koszmar – napisał do nas pan Bogusław, klient Volkswagen Banku, za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Podkreślił, że ma problem z logowaniem do własnego konta od piątku 13 września. – Nie mamy dostępu do konta firmowego. Po prostu leżymy – dodaje zrozpaczony.
– 20 września, a Volkswagen Bank dalej nie działa. Nie można się zalogować do konta, a infolinia nie działa “z przyczyn niezależnych od banku” – wskazuje problem inny klient. – Żadnej informacji na stronie banku. Totalne zlekceważenie klientów, którzy są odcięci od konta od poniedziałku. A przecież trzeba regulować zobowiązania, płacić podatki itp. – dodał.
Tymczasem w środę o zażegnaniu awarii informował przedstawiciel banku. – System transakcyjny Volkswagen Banku funkcjonuje prawidłowo, można logować się i wykonywać wszelkie operacje bankowe. Skrócił się również czas oczekiwania na infolinii, choć wciąż dzwoni z pytaniami wielu Klientów. Z tego powodu prosimy o cierpliwe oczekiwanie – napisał Miłosz Kozicki, Account Manager VW Banku.
Jak długo będzie trzeba czekać na pełnosprawne działanie systemu? Tego nie wiem. Trzymamy kciuki jednak za informatyków. W innym wypadku, bank może stracić naprawdę wielu obecnych i potencjalnych klientów.
One Response
Nie polecam. Katastrofalnie traktują klientów.