Od kilku dni klienci zmagają się ze sporymi problemami z działaniem systemów Volkswagen Banku. Sam zainteresowany podaje, że wszystko działa już poprawnie. Co do tego nie są przekonani jednak użytkownicy, którzy raz po raz zgłaszają kolejne awarie.

Niektórzy na dostęp czekają już tydzień

 Udało mi się zrealizować jeden rachunek. (…) Po prostu koszmar – napisał do nas pan Bogusław, klient Volkswagen Banku, za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Podkreślił, że ma problem z logowaniem do własnego konta od piątku 13 września. – Nie mamy dostępu do konta firmowego. Po prostu leżymy – dodaje zrozpaczony.

– 20 września, a Volkswagen Bank dalej nie działa. Nie można się zalogować do konta, a infolinia nie działa “z przyczyn niezależnych od banku” – wskazuje problem inny klient. – Żadnej informacji na stronie banku. Totalne zlekceważenie klientów, którzy są odcięci od konta od poniedziałku. A przecież trzeba regulować zobowiązania, płacić podatki itp. – dodał.

Tymczasem w środę o zażegnaniu awarii informował przedstawiciel banku. – System transakcyjny Volkswagen Banku funkcjonuje prawidłowo, można logować się i wykonywać wszelkie operacje bankowe. Skrócił się również czas oczekiwania na infolinii, choć wciąż dzwoni z pytaniami wielu Klientów. Z tego powodu prosimy o cierpliwe oczekiwanie – napisał Miłosz Kozicki, Account Manager VW Banku.

Jak długo będzie trzeba czekać na pełnosprawne działanie systemu? Tego nie wiem. Trzymamy kciuki jednak za informatyków. W innym wypadku, bank może stracić naprawdę wielu obecnych i potencjalnych klientów.

One Response

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

[hfe_template id='6424']